Wednesday, May 11, 2016

KEJAM!! r0g0l sepupu sendiri berusia 2 setengah tahun sampai mati..kemudian mayatnya di buang.


       # Bayi Umur 2,5 Tahun Maut Dir0g0l Sepupu Sendiri|Diansyah,se0rang lelaki 26 tahun di tangkap 0leh angg0ta p0lis karena di duga mer0g0l dan membunuh se0rang bayi perempuan berusia 2,5 tahun yang merupakan sepupunya sendiri.

        #Dalam kejadian yang berlaku di kediamannya desa girimulya jawa barat selasa 10.05.2016 semalam.

        #Ketua p0lis r0ni mardiatun mengatakan pelaku saat ini telah ditahan dan menjalani penyiasatan .

        #Beliau juga berkata kejadian tersebut berlaku pada 08.05.2016 di rumah Pelaku dimana pada saat itu mangsa sedang bermain main dengannya sambil men0nt0n tv bersama adikya yang seusia dengan mangsa.

        #Kemudian pelaku mengajak mangsa masuk kedalam sebuah bilik,di bilik tersebut pelaku cuba meraba kemauan mangsa,kemudian mangsa men0lak.

        #Geram karena tindakannya dit0lak mangsa pelaku kemudian melilitkan kain selimut di badan k0rban dan membaringkannya di atas katil.

        #Menurut pengakuan pelaku mangsa pada masa itu sempat menangis dan menjerit,kemudian ia Mendekap mulut mangsa dengan batal.

        Setelah mangsa sudah tidak bersuara,kemudian pelaku mer0g0lnya dengan beberapakali hingga mati .

        #Karena takut melihat mangsa sudah tidak bergerak lagi.pelaku menyimpan jasad mangsa di dalam almari selama satu hari ,sebelum membuang jasadnya dihutan yang tidak jauh dari rumahnya

        #Mayat mangsa ditemukan setelah diturunkan anjing pelacak,setelah mangsa dilap0rkan hilang dan ibu mangsa yang mengesyaki anaknya dibunuh 0leh sepupunya itu.

        #Pihak p0lis masih belum mengetahui m0tif sebenar kejadian,dan pelaku masih di rawat dalam rumah sakit jiwa untuk meminta beberapa keterangan lanjut.eberita nusantara news

#Sumber: eberita

0 comments :

Post a Comment