Sunday, May 15, 2016

PATUT LE GARANG BETOii KAT PADANG MCM KUDA NAIK SYHEHH ,RUPANYA MIA BUAT KEJUTAN DI PIALA FA BERSAMA SWEETERNYA IZHAM TARMIZI

#memang Tak Disangka..memang Ramai Yang Terkejut bila mia buat Kejutan semalam..

#Sweet Sangat MIA AHMAD DAN IZHAM TARMIZI!! Patut IZHAM HEBAT MASA FINAL PIALA FA Rupanya MIA AHMAD Ada Buat KEJUTAN PALING SWEET

#Sweet Sangat MIA AHMAD DAN IZHAM TARMIZI!! Patut IZHAM HEBAT MASA FINAL PIALA FA Rupanya MIA AHMAD Ada Buat KEJUTAN PALING SWEET
#Heroin drama terkenal dan meningkat naik, Mia Ahmad heboh di laman sosial mengenai hubungannya dengan penjaga gol Johor Darul Takzim (JDT), Izham Tarmizi. Namun, Mia ada memberi jawapan sebenar yang dinantikan semua peminat beliau.
#“Perkenalan kami baru 12 bulan dan saya baru berjumpa dengan Izham hanya sekali sahaja. Saya kenal dengan Izham pun daripada kawan juga. Jadi saya tidaklah mengenali sangat tentang dirinya. Tahu dia pemain bola JDT pun kawan yang beritahu.
#“Belum lagi sampai ke fasa betul-betul mengenali hati budi masing-masing, buat masa ini kami lebih kepada hubungan sekadar berkawan.
#“Sebelum ini saya ada meletakkan sasaran untuk menamatkan zaman bujang di usia 26 tahun, tapi masa belum mengizinkan lagi kerana sibuk dengan jadual yang padat. Saya memang ada terfikir tentang hal ini dan berharap lagi dua tahun, Insya-Allah kalau ada jodoh,” tuturnya sambil tersenyum.
#Menurut Mia atau nama penuhnya Shamiha Ahmad Baderi, 28, turut berkata, dia sebelum ini pernah mengingatkan Izham agar tidak terkejut dan tenang sekiranya ada gosip tentang hubungan mereka berdua memandangkan mereka adalah selebriti yang dikenali.

0 comments :

Post a Comment