Wednesday, May 4, 2016

MASYAALLAH! PEREMPUAN INI TUNDUKKAN LELAKI DENGAN SEKETUL BATU.. JANGAN TERKEJUT TENG0K APA TERJADI SELEPAS SETAHUN......



        #Satu ketika dia ibarat primad0na kerana berbekalkan batu mani gajah yang dijadikan tangkal, lebih 50 lelaki kaya dikikisnya sehingga memiliki wang simpanan lebih RM3 juta dalam temp0h cuma setahun.

       # Bagaimanapun, kuasa amalan syirik itu hanya sementara kerana dia kini menderita pelbagai penyakit selepas isteri se0rang lelaki bergelar Datuk yang menjadi mangsanya membalas dendam dengan turut mengenakan ilmu hitam ke atasnya.
         

      #  Itu kejadian menimpa se0rang wanita berusia 31 tahun mahu dikenali sebagai Haslinda yang sebelum ini hidup bergelumang d0sa, semata-mata untuk hidup mewah.

        #Ada rakan memberitahu mengenai batu mani gajah dimiliki se0rang b0m0h tinggal di sempadan Siam (Thailand) yang dikatakan mampu membuatkan sesiapa saja tunduk dengan permintaan dan arahan kita.


      #  Saya sanggup menjual diri bagi memper0leh RM8,000 sebagai bayaran untuk memiliki batu itu dan saya juga memandu beratus-ratus kil0meter bersendirian untuk ke rumah b0m0h itu dua tahun lalu, katanya.

0 comments :

Post a Comment